פניות הציבור
גילעד עושה כל שביכולתה להעניק לך את השירות הטוב ביותר.
במידה ופנייתך לשירות הלקוחות לא נענתה והנך סבור/ה כי הטיפול אותו קיבלת אינו מספק, אנו מזמינים אותך לפנות באופן ישיר לממונה על פניות הציבור בהתאם למפורט להלן.
בכל פנייה, אנא ציין/י את שמך ומספר תעודת הזהות שלך. ניתן כמובן לצרף לפנייה כל מסמך נוסף בהתאם לצורך.
- פקס: 03-5765867
- דוא"ל: pniyot@gilad-pension.co.il
- דואר: עו"ד ליאור מימון – הממונה על פניות הציבור
גילעד גמלאות לעובדים דתיים בע"מ
מגדל הכשרת היישוב, רח' ז'בוטינסקי 9, בני ברק 5126417
שירות לאזרחים ותיקים
במקרה בו נתקלת בשירות שאינו נגיש מספיק עבור אזרחים ותיקים, ניתן לפנות לממונה על השירות לאזרחים הוותיקים מר אפרים רצאבי וליידעו באמצעות כתובת הדוא"ל הבאה:
גילעד פועלת לשיפור דרכי שירות ולהתאמתן עבור האזרחים הוותיקים.